kun je iets specifieker zijn?

Toegevoegd na 1 minuut:
Jebt het dus al gekocht en betaald, als dat zo is kan er eigenlijk niks mis gaan, sluit het gewoon af en start het opnieuw op, anders keer uitloggen en opnieuw inloggen

Toegevoegd na 3 minuten:
Eenmaal gekocht is het altijd van jou, mits je je wachtwoord en gebruikersnaam nooit kwijtraakt
Tip: download en installeer het op een externe HDD en je kunt het altijd en overal spelen, ook op een andere computer of laptop

Toegevoegd na 55 minuten:
Misschien dat de server te druk/overbelast is, gewoon blijven proberen, kan aan je router liggen