Betaal je sowieso douanekosten bij SHEIN?

Ik zie deze webshop echt dag voorbijkomen op mijn sociale mediakanalen; vooral Instagram. Ik heb weleens op de website gekeken en ze hebben superleuke kleding voor bijna geen geld. Wel komt het uit Azië en voor zover ik weet gelden daar andere regels omtrent het bestellen. Ben ik sowieso gebonden aan alle extra kosten die erbij komen kijken? En zo ja, met welke kosten kan ik dan allemaal rekening houden?

15.8K

Antwoorden (1)

Nee. SHEIN neemt de invoerbelasting en douanekosten op zich.
SHEIN heeft jarenlang ervaring met de internationale douane en verzendingen en biedt ondertussen een leuke feature voor de internationale bestellingen: ze garandeert belasting en douanekosten op zich te nemen.
Ervaring van onderstaande site: driemaal besteld - driemaal zonder problemen en extra kosten aangekomen.
Dit kan waarschijnlijk omdat de pakketten eerst naar een centraal punt in Nederland verstuurd worden en van daaruit naar jou.
Toegevoegd op 18 mei 2021 10:31: tekst
SimonV