nikeairmax1nederland.nl vertrouwbaar ?

Hallo,

Ik wil graag air max bestellen, maar ik weet niet of ik deze site vertrouw. Heeft iemand hier ervaring mee ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zijn wel neppe air max als je ze daar koopt .

Antwoorden (3)

Als je op de site van een internet winkel niet eens een adres van het kantoor kan vinden, dan zijn het meestal loesje praktijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gezien de talen die gebruikt worden en de grammatica die toegepast is in meteen het eerste stukje tekst al, zou ik deze site niet vertrouwen.

Ik kan je wel de volgende site aanraden. Ze hebben overigens ook een winkel. De service vind ik ook goed.

P.S. Ze hebben ook Nike Air Max One, waar je zo te zien naar opzoek bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaa ik zoek speciale, het is een model van 2010, maar als ik het Google kom ik op sites die er allemaal hetzelfde uitzien..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoeveel kosten ze daar? (Kan link niet openen nu)
De verzending van dit bedrijf geschiedt met EMS Air post, en EMS is een Chinese post service. Met andere woorden deze schoenen komen rechtstreeks vanuit China, waarbij de kans erg groot is dat het hier om mep of fake artikelen gaat.

Als je op google de naam van het website adres + review achter elkaar typt dan vind je enkel jouw eigen vraag en heel wat pagina's van de website zelf, waarbij ze hoog aangeprezen staan.

Hoogst waarschijnlijk doen zij dit zelf om aan te geven hoe betrouwbaar ze wel niet zijn en dat is nou juist iets waar je voorzichtigheid geboden is. Ik zou hier niet mee in zee gaan, want de kans dat je er bedrogen vanaf komt is namelijk erg groot.