Welke site geeft de juiste informatie over de maglite AAA lamp?

Ik moet een nieuw maglite lampje hebben. (nou ja...moet...wil)
Nu heb ik fijne ervaringen met de maglite AAA, maar na 23 jaar intensief gebruik, is de mijne overleden. Dus wil ik een nieuwe.

Bij de scoutshop hebben ze:
https://www.scoutshop.nl/36044.html

En bij de maglitetotaal heben ze:
http://www.maglitetotaal.nl/nl/assortiment/1019/23459/maglite-mini-aaa/maglite-mini-aaa-zwart

Scoutshop is duurder maar daar kan ik langs gaan en de lamp ophalen, dus geen bezorgkosten. Ik woon er vlak bij. En die andere zal wel weer bezorgkosten berekenen.

Maar waar ik eigenlijk mee zit, de lampen lijken me totaal hetzelfde. Alleen geeft de scoutshop totaal andere specificaties. Reikwijdte 71m vs 31m. Branduren 7 vs 2,5.

Hoe kan dit?
Het is toch dezelfde lamp of niet?

Het beste antwoord

Kijk eens op de site van de fabrikant, daar moeten de juiste gegevens opstaan
bij maglite totaal zijn de verzendkosten binnen nederland 4,95, het verschil wordt dus al een stuk kleiner
bij maglite totaal wordt ook het origineel modelnummer vermeld, hier kan je verder op zoeken naar de specificaties (bron2)
bron3 lijkt me de juiste info
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Bedankt, ik heb contact opgenomen met de Scoutshop, zij gaan hun informatie aanpassen want die klopt dus niet.