Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik had een advertentie op marktplaats en ik had aangevinkt verzendkosten 6,75 via PostNL mag ik het dan verzenden via DHL For You?

Ik had helemaal over het hoofd gezien dat het een icoontje van PostNL bij stond maar ik heb verder niks afgesproken bij welke pakketdienst ik het pakje zou versturen. Als ik de advertentie na kijk staat er ook bij; "Indicatieve PostNL verzendkosten op basis van huidige tarieven en een standaard verzendwijze binnen Nederland."
Ik weet niet helemaal wat ze met indicatieve nou precies bedoelen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
959

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, natuurlijk mag je dat doen. Marktplaats controleert dit niet ofzo. Het zou alleen niet erg netjes zijn om nu veel meer verzendkosten te rekenen naar de koper toe zonder overleg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het scheelt 25 cent maar ik heb pakje vanwege het noodweer naar het DHL punt gebracht omdat het dichterbij is voor mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die 25 cent zal jou of de koper de kop niet kosten...

Andere antwoorden (1)

Stem het gewoon even af het de koper van je product, dan is het waarschijnlijk geen probleem. Zeker niet als het hierdoor goedkoper wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Pakje is al verstuurd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probleem is eigenlijk dat DHL For You er iets langer over doet, en de koopster had verwacht dat ze het de volgende dag al zou hebben.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding