Waar kan ik Vans schoenen kopen voor een meisje? Lees beschrijving!

Ik wil graag Vans schoenen kopen, op internet.
Ik ben een meisje en wil het liefst zwarte, roze zou ook leuk zijn maar het liefst zwart.
En ook niet te duur maar ik zou het al fijn vinden als jullie een site hebben!

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij Brandos, Pro, x-kds en Frontrunner hebben ze damesschoenen van Vans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.zalando.com

Ondanks dat ik de reclames verschrikkelijk vindt, heeft Zalando wel een heel uitgebreid aanbod aan schoenen, goede aanbiedingen en leveren ze erg snel. Er zijn erg veel verschillende soorten Vans te verkrijgen voor een mooie prijs.