Is er een site waarbij je een t-shirt volledig (voorkant + mouwen) kunt laten bedrukken?

Ik zou graag een t-shirt volledig willen laten bedrukken. Vaak zie je op site's een klein of groot vierkant op de voorkant en op de zijkant van de mouwen. Ik zou graag de gehele voorkant en mouw willen laten bedrukken. Dus ook rond de hals bijv. In de bijlage een grappig voorbeeld.

Picture for question
7 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Ik was al heel enthousiast een antwoord aan het formuleren dat in grote lijnen "nee" luidde, omdat je bij een dergelijk t-shirt eigenlijk eerst de stof zou moeten bedrukken.
Zoekende naar de manier waarop je een kleine order voor dergelijke t-shirts zou kunnen plaatsen, vond ik echter de site uit de bron, die werken met "all over printing" van T-shirst, dat lijkt te zijn wat jij bedoeld. (Al is het t-shirt uit je afbeelding wel degelijk genaaid van voorbedrukte stof).

De techniek heet "all over printing" of "sublimation printing", en is een zeefdruk die zich niet beperkt tot een afgemeten vlak op de voor - of achterkant . Er zijn diverse webshops waar je en dergelijk shirt kunt bestellen, zonder minimum afname. Wel zitten alle shops die ik zo heb kunnen vinden in de UK, maar er zijn er wellicht meer.
Helaas geven ze geen van allen op de site duidelijk de prijzen aan, dus daar kan ik je nog even geen informatie over geven.