Bestaat er een vergelijkingssite voor het vergelijken van aanbieders van webwinkel- / webshop-zelfbouwpakketten?

Ik overweeg een webwinkel te gaan beginnen. Maar hoe weet ik nu of de aanbieder van het webwinkel zelfbouwpakket te vertrouwen is of niet? Waar kan ik recensies over webwinkelaanbieders vinden? Hoe scheid ik het kaf van het koren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn veel sites met reviews over dit soort pakketten. Een vergelijker bestaat volgens mij niet, maar die zou ik niet relevant zijn. Wat voor jou het beste is, hangt vooral af van je ambities, webconcept en budget. Ik raad je aan te kijken op Higherlevel: daar staan veel cases van startende webondernemers met ervaringen met webwinkelpakketten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je tip.