Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Internetbestelling annuleren en geld terug?

Ik heb zojuist een bestelling gedaan bij bol.com 30 mei wordt m'n bestelling geleverd staat er. Nu heb ik me bedacht en heb ik de optie om te annuleren. Ik heb met paypall betaald, word dat bedrag dan automatisch terug gestort?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
799

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Stap 1: klik rechtsbovenin de site op ‘Inloggen’ en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Stap 2: klik op ‘Bekijk al uw bestellingen’ bij het kopje ‘Bestellingen’
Stap 3: klik op de button ‘Annuleren’ achter het artikel dat u wilt annuleren
Stap 4: klik op ‘ja’ bij de vraag ‘Weet u zeker dat u dit artikel wilt annuleren?’
Stap 5: zodra u deze stappen heeft doorlopen, ziet u bij uw bestelling de volgende melding: ‘wij hebben uw verzoek tot annulering van dit artikel ontvangen en houden u per e-mail op de hoogte van de status’. U ontvangt deze melding ook via e-mail. Zodra uw verzoek tot annuleren is verwerkt, krijgt u hiervan bericht.

Toegevoegd na 20 seconden:
Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Hoe lang dit duurt per betaalmethode, kunt u nalezen bij terugstorttermijnen nalezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je vraagt je soms af, kan zo iemand nou niet zelf op bol.com kijken? ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die terugstorting kan overigens wel een tijd duren. Ik heb ooit eens ergens iets besteld. betaald met paypal. En vervolgens kreeg ik de dag erna het bericht dat het onderdeel niet meer te bestellen was. Ik kreeg mijn geld pas na twee weken weer terug. Dat schijnt dus te maken te hebben met de manier hoe het paypal systeem werkt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding