Is www.ladyimpress.com een betrouwbare en veilige site??

Krijg je de spullen wel echt binnen als je wat besteld of is het weggegooid geld??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo'n site hoeft helemaal niet onbetrouwbaar te zijn, maar je loopt natuurlijk wel een risico. Ook bij betrouwbare webshops gaat er weleens iets mis, met ruilen, een verkeerde maat, of allerlei andere misverstanden, en dan is het nog maar de vraag hoe je zoiets in vredesnaam op kunt lossen. Zit zo'n winkel in Groningen of Breda, dan lijkt mij dat een veel geruststellendere gedachte. In dit geval moet je hier naar toe als je je recht wilt halen:
Room 8E-11, Tianxia Industrial Building, Yuyang Road, Nanshan District, Shenzhen City, Guangdong, China.

Verder vind ik het vreemd dat deze shop alleen gmail-adressen gebruikt om contact op te nemen.

Je moet hier alleen iets bestellen, als je een paar mensen kent, die dat ook doen, en het nooit misgaat. Maar natuurlijk kun je het ook eens proberen met iets simpels. Ik zie zalfjes en andere spullen (geen idee waar ze goed voor zijn) voor 2,67 en 3,04 dollar. Als ik het goed heb begrepen, dan is het allemaal "free shipping", en krijg je je zalfje niet, dan ben je 3 dollar kwijt, en een ervaring rijker. In dat geval is de schade te overzien. Gaat het wel goed, dan zou je kunnen besluiten om wat duurders te bestellen. Succes!