Ja, dat is geen enkel probleem.

"Per bestelling kunt u een onbeperkt bedrag aan Cadeaubonnen of een combinatie van maximaal 1 coupon en een onbeperkt bedrag aan Cadeaubonnen inwisselen."

Alle regels vind je hier:
http://www.bol.com/nl/m/cadeaubon/cadeaubon-voorwaarden/index.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan heb ik zelf ook vaker gedaan als je gaat afrekenen dan moet je optie afreken met cadeaubon kiezen
en dan als je een code gedaan hebt zie je weer een balk waar je de volgende in kan voeren zo vaak als je wild je krijgd vanzelf bij de procedure de waarde van de bonnen te zien en wat je eventueel nog moet betalen