Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik dit product ook in het buitenland kopen met geld terug in Nederland?

Dolce Gusto heeft een 20% terug op aankoopbedrag actie. In de voorwaarden staat nergens dat je het product in Nederland moet kopen, enkel dat je een Nederlands banknummer moet hebben...

Stel ik koop het product (goedkoper) ergens online in het buitenland, heb ik dan (volgens de eigen voorwaarden van Dolce Gusto) recht op 20% geld retour?

http://www.nescafe.nl/refundactie/Voorwaarden.aspx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Staat nergens dat het in NL moet worden aangeschaft. Wel staat er nog een addertje onder het gras:

NESCAFÉ behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen, zonder schriftelijke opgave.

Ik zou ze voor de zekerheid eerst even mailen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij denk er net hetzelfde over als ik.
Waarschijnlijk is het de bedoeling van de Nederlandse importeur dat je het product in Nederland koopt. Misschien zijn ze dit vergeten te vermelden in hun algemene voorwaarden. Maar nescafe behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen, zonder opgave van redenen. Ik vrees dat ze hiervan gebruik zullen maken als jij terugbetaling vraagt van een buitenlands product. Kortom, ik zou eerst eens navragen bij nescafe Nederland wat hun bedoeling is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding