Bestaat er een gratis site waar je je eigen programma's kan plaatsen?

Hallo, bestaat er een site waar je je eigen programma's op kan plaatsen? Ik programmeer namelijk heel veel, en ik wil graag dat anderen mijn programma's ook kunnen downloaden en bekijken. Weet iemand daar een gratis site voor?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, en als het kan graag Nederlandstalig.

Antwoorden (2)

Dat kan op http://sourceforge.net/.
Hier kan je je programma als download zetten, kunnen er reviews en reacties worden geplaatst, en heb je nog veel meer functies om je software aan te bieden.
10 jaar geleden
Mediafire.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
peterjbruins
10 jaar geleden
Dat is gewoon een website om bestanden te uploaden, volgensmij is dat niet hetgeen waar joelvaningen naar op zoek is...