Via welke site kan je een iPhone bestellen die PayPal accepteerd?

Beste, ik wil graag van het tegoed op mijn PayPal-rekening af. Heb al geprobeerd om een site te vinden waar ze de iPhone 4S verkopen én waar ze PayPal accepteren, maar tevergeefs. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer het eens op bijvoorbeeld Shopdiva, daar hebben ze een mooi overzicht van webshops.. ook geven ze per webshop aan of je er met PayPal kunt betalen. Of je kunt in Google zoeken op een combinatie van zoektermen (zie voorbeeld onder).