Weet iemand een goede site waar je foto's online kunt verkopen via een bestel systeem voor de klant?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel een systeem waarbij iedereen kan uploaden zonder door een selectie procedure heen te moeten zoals bij Shutterstock.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet echt een antwoord, maar het enige en ik kan de vraag niet sluiten zonder dit antwoord te markeren als beste. Of ik moet mij vergissen....??
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
je bedoelt zoiets als fotolia en shutterstock?

Geef als eerste antwoord