Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een webshop beginnen. kan ik dan een bestelling door de leverancier laten verzenden zodat ik zelf geen magazijn nodig heb?

Ik wil een webshop beginnen. kan ik dan een bestelling door de leverancier laten verzenden zodat ik zelf geen magazijn nodig heb?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik wil een webshop met Computer Kabels etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat zou je kunnen doen, maar bedenk dan wel dat je ook verzendkosten kwijt bent, en je op die manier dus minder winst maakt. Maar dat ben je natuurlijk ook kwijt als je zelf bezorgt. Het is natuurlijk wel zo dat als je een magazijn wilt maken, je daar ook spullen voor moet aanschaffen, om er zeker van te zijn dat je wel alles in huis hebt.

Ik weet natuurlijk niet wat voor webshop je wilt beginnen!! Wat voor goederen weet ik niet (groot of klein enz.) Ik kan daarom niet zeggen wat je zou moeten doen. Dat hangt van veel factoren af. Misschien zou je dat wat beter kunnen formuleren, zodat 'wij' een beter antwoord kunnen geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn speciale bedrijven die dit voor je doen. E-warehousing.nl is er zo een. Leveranciers zijn er vaak niet happig op een elke keer één artikel te versturen, vaak willen ze alleen als uitleveren als je meerdere stuks van het artikel koopt. In overleg met je leveranciers kun je afspreken dat zij dit wel doen, maar dat moet je aan de leveranciers vragen of zij hier open voor staan.
Een warme band met je leveranciers is sowieso aan te raden. Als je dan een keertje iets hebt, dan kunnen ze je helpen of assisteren.
In de ene link staan 10 tips voor een startende webshops en in de andere de uitleg over wat E-warehousing doet.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem eens contact op met Nedis. Zij doen dit in jouw segment
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding