Hoi, is easybuy.nu een betrouwbare site?

Dat was de vraag dus. Alvast bedankt voor het antwoord! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik kon er geen reviews over lezen online. Maar ik zie dat het een kleine webshop is. Het is geregistreerd bij Kvk. Je hebt de gegevens.

http://www.easybuy.nu/index.php/bedrijfsgegevens

Mocht er problemen zijn, heb je altijd hun gegevens nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even snel een blik op kvk.nl brengt je al snel op hun website: www.xperience-automatisering.nl, waar op zij vermelden dat ze al 10 jaar in dienst zijn.
Even snel een blik werpen op sidn.nl vertelt je dan, dat dat in ieder geval wel klopt. het domein bestaat sinds 2000.

Echter, ik vind de website er zeer onprofessioneel uit zien. Zeker voor een bedrijf dat al 10 jaar bestaat.

Wellicht zijn het geen totale oplichters, maar alsnog zou ik ze niet mijn informatie willen verstrekken.