Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zoveel mogelijk cash geld voor mijn Bol.com cadeaubonnen krijgen?

Heb rond de 150 euro aan cadeaubonnen liggen voor Bol.com. Ik wil het omzetten naar contant geld, iemand een idee hoe ik dit op een efficiente manier kan doen? Ik weet dat Bol.com er geen contact geld voor terug geeft, ik zal er dus iets voor moeten kopen of de cadeaubonnen moeten verkopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

probeer marktplaats, contactbonnen bij de supermarkt of via vrienden. Verwacht alleen niet dat je meer gaat krijgen. Je krijgt hoogstens hetzelfde terug aan waarde en zelfs dat wordt moeilijk.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Omzetten naar contant geld kan alleen door de bonnen door te verkopen maar dat zal altijd met verlies gaan.

Je kunt ze ook ruilen, er zijn bonnen waarvoor je op zoveel plaatsen meer terecht kan dan bij bol.com dat je meer aan hebt: http://www.ruiljecadeaubon.nl/ en dan houd je de volledige waarde.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja: laat zoveel mogelijk mensen weten dat je van die bonnen af wil (facebook etc) er is wellicht iemand bij die binnenkort (december) flink wat bij bol wil bestellen en dat misschien toch wel voor het hele bedrag wil doen (dus zonder verlies voor jou).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, vooral ook voor de "ruiljecadeaubon.nl"
Ik kende hem nog niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding