Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn de horloges van watch2day ´echt´?

Ik heb op watch2day een SEIKO Sapphire Quartz besteld voor €90 ipv €180, nou had ik op andere forums gelezen dat watch2day merkhorloges verkoopt die gemaakt zijn in china waardoor ze zulke scherpe aanbiedingen kunnen hebben. Ik maak me geen zorgen maar ik heb ook niet graag een 'chinese' horloge of een 'namaak'.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja

Watch2Day verkoopt alleen originele horloges. Horlogeliefhebbers kunnen bij Watch2Day dankzij het 'dagaanbiedingenmodel' (hoge volumes, lage marges) profiteren van hoge kortingen.

De aangegeven 'van prijs' is de adviesprijs die de fabrikant/leverancier aan Watch2Day doorgeeft. Watch2Day hanteert altijd een lagere verkoopprijs dan de adviesprijs.

Watch2Day kan altijd aantonen dat aangeboden horloges origineel zijn en treedt actief op tegen concurrenten of derden die Watch2Day, zonder bewijsstukken over te leggen (wie stelt moet bewijzen), betichten van verkoop van namaak (smaad / laster). Watch2Day ontvangt soms meldingen van klanten die aangeven dat 'de locale juwelier' of 'medewerker van warenhuis X' heeft verteld dat het bij Watch2Day aangeschafte horloge wel namaak moet zijn. Wanneer Watch2Day vervolgens aan deze klant vraagt om de betreffende concurrent (die het horloge dat de klant bij Watch2Day heeft gekocht voor een veel hogere prijs aanbiedt) te verzoeken om zijn/haar beschuldiging schriftelijk en gemotiveerd te herhalen, wordt niets meer vernomen. Kennelijk is de concurrent dan toch niet zo overtuigd van het waarheidsgehalte van de beschuldiging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding