Zijn www.Merkdiscount.com en http://www.officieelairmaxs.com fake websites?

Waar kan ik terecht om deze websites te laten controleren op betrouwbaarheid? De website officieelairmax vertrouw ik totaal niet maar de merkdiscount.com weet ik niet zeker. De producten die hierop aangeboden worden zijn zo goedkoop. En zoals ik weet als het te mooi lijkt om waar te zijn is dit meestal ook.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Geen contactgegevens
Geen webwinkel waarborg
Dit betreft merkdiscount.

Ik zou het niet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou je kan zelf heel simpel je vraag beantwoorden :p

zijn de prijzen wel normaal dus is een Gucci pet iets van 130 euro dan kun je zeggen de site is echt maar als je bijvoorbeeld DG schoenen voor 85 euro meekrijgt terwijl ze 190 euro kosten stinkt het zaakje erg hard.

Alleen aan de prijzen kun je al een beeld in je hoofd krijgen.

mijn advies is koop alleen uit winkels als bijenkorf shoebaloo etc.
Of van sites die bekend zijn als zalando omoda .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
officieelairmaxs.com
Even snel gekeken in de algemene voorwaarden en daar mist artikel 2. Heb deze voorwaarden eerder gezien op een site als thuiswinkelwaarborg oid als standaard voorwaarden waarbij in artikel 2 de identiteit van de ondernemer aangegeven wordt. Kennelijk wil de eigenaar van de site niet bekend zijn bij zijn/haar afnemers/klanten aangezien er nergens contactinformatie staat weergegeven en het uit de algemene voorwaarden zelfs verwijderd is.
Ik zou hier zeker NIETS bestellen!

Merkdiscount.com
Als ik even op de site rondkijk valt het me wederom op dat er nagenoeg geen mogelijkheden worden aangeboden om contact op te nemen. Enkel een ping nummer is duidelijk aangegeven, maar de wettelijk verplichte vermelding van de identiteit van de ondernemer ontbreekt.
Verder staan alle teksten bol van de spel, woord en grammaticafouten. Sommige zinnen in de veelgestelde vragen noemen meer vragen op als dat ze antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangaande het vertrouwen in deze..

Worden hier wel diverse betalingsmogelijkheden aangeboden, waaronder Creditcard en Paypall deze twee staan voor een verzekerde aankoop op het en/of winkel.

Hier waar u dan 100% tevredenheid hebt en anders kan het retour en u het nota(bedrag) omtrent ditgeen terug op uw rekening nummer krijgt.

Toegevoegd na 1 dag:
Omdat mijn antwoord 2 min punten kreeg hier nog een update:

Hier waar je als nog niet zeker bent van je zaak je uiteraard altijd diverse forums kan raadplegen zoals opgelicht.nl tros radar etc..

Als de website al aangeschreven staat.

Aangaande een Kamer van Koophandel je uiteraard een bedrijf moet zijn zou je een implentatie als IDEAL of Creditcard willen op een website.

Je kunt daarnaast altijd even kijken naar eventuele reccensies en dan contact opnemen met 1 van de mensen door ze op te zoeken op een facebook account of andere zaak.

Waarnaast er natuurlijk altijd de mogelijkheid is een mail te sturen naar het bedrijf voor een kopje koffie als ze dan niet antwoorden weet je uiteraard al wel genoeg.

Hiernaast geloof ik zelf dat een website met over de 20.000 producten waar elke dag aanvullend een kopje met veel gestelde vragen een live chat een ping nummer en zoals ik al hier onder lees veel mail contacten zijn niet bezig is met het onbetrouwbaar zijn

Maar volgens mij hebben wij dus ook wel antwoord gekregen van de leroy van der waal hier onder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo allemaal,

Ik zag dit toevallig en dacht waarom niet antwoorden het is natuurlijk ook mooi voor mijn vrienden en kennisen om hier gewoon wat te bestellen.

Waarom teveel betalen als het niet hoeft? Inderdaad!

Tegenwoordig zijn de marges die ze berekenen op een stuk textiel enorm. Dus ja ook ik heb hier wat mogen bestellen al mag zeg ik het, ik heb het met succes mogen ontvangen de mails worden dan ook vaak en snel beantwoord.

Mijn vrienden hebben hier ook het 1 en ander besteld.

www.merkdiscount.com is een goed te vertrouwen website in ieder geval mijn ervaring en die van mijn vrienden mochten anderen die mij kennen Leroy van der Waal dit lezen betekent het eigenlijk bestellen dus!

De kosten gaan alsmaar omhoog als je eens bekijkt dat een Nike nu wel minimaal 270 euro kost terwijl dit nabij de 60 Euro hoort te zijn...

ik vind dus dat www.merkdiscount.com de goeie zaken voort moet zetten.