Wat is de gemiddelde prijs van een dameshoed?

Tijdens het voorlezen van de troonrede in de Ridderzaal, ontwaar ik een hoog gehalte en variëteit aan min of meer exotische dameshoeden. Voor hoeveel zou zo'n dekseltje nu over de toonbank gaan.....?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

ik weet niet de gemiddelde prijs van die hoeden. ik schat toch gauw enkele honderden euro's. en dat voor pakweg zo'n 300 hoeden, dan praten we toch gauw over € 60.000,-- of misschien wel meer. van dat geld zouden veel minima weer eens een goede en verantwoorde maaltijd kunnen inslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gemiddeld Euro 186,50. Alle prijzen bij elkaar opgeteld en gedeeld door het aantal hoeden, afgerond op decimalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeer afhankelijk van de ontwerper. Krijg je een cht 'ontwerp' dan zijn dat vele honderden euros. Maar je kan in kleine studiotjes ook handgemaakte stukken voor een paar tientjes krijgen, zoals hier: http://dameshoedenpettencarri.blogspot.com/2010_07_01_archive.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die prijs is ongeveer gelijk aan wat een gemiddeld gezin per week uitgeeft aan het huishouden. Zal variëren tussen de 200 en 300 euro's.