Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn All Stars gympen geschikt voor de winter?

Ik wil misschien leren All Stars kopen voor de winter maar dan moeten ze wel warm en waterdicht zijn, zijn ze dat ook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt zeker varianten die geschikt zijn voor de winter, de leren zijn behoorlijk waterdicht en je hebt ook uitvoeringen met dons/bont aan de binnenzijde waardoor ze wat warmer zijn. Daarnaast heb je nog keuze uit lage, middelmatige of hoge schoenen, zo kun je ook nog kiezen hoeveel warmte je nodig hebt aan je voeten. Dit is immers per persoon verschillend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Die stoffen zijn niet waterdicht, maar je hebt wel andere modellen die wel waterdicht zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, heb zelf ook leren allstars. Gaan heel lang mee en zijn lekker warm in de winter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, ik heb All Stars gympen in de zomer en in de winter aangehad. Als je 2 paar sokken aan doet is er niks aan de hand!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
All Stars zijn met dikke sokken best te doen in de winter.
Maar ze zijn wel heel onhandig met lopen op een gladde stoep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
persoonlijk vind ik ze niet echt warm. ik moest er elke dag mee naar school fietsen en dan kreeg ik toch echt vrij snel pijn aan m'n tenen haha. maar dat verschilt per persoon. ik zou ook uitkijken op de gladde stoep..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gewone leren zonder bont erin zijn echt niet warm in de winter. Je kan ze wel wat ruimer kopen zodat je ze met dikke sokken kan dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding