Zijn All Stars gympen geschikt voor de winter?

Ik wil misschien leren All Stars kopen voor de winter maar dan moeten ze wel warm en waterdicht zijn, zijn ze dat ook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4K

Het beste antwoord

Je hebt zeker varianten die geschikt zijn voor de winter, de leren zijn behoorlijk waterdicht en je hebt ook uitvoeringen met dons/bont aan de binnenzijde waardoor ze wat warmer zijn. Daarnaast heb je nog keuze uit lage, middelmatige of hoge schoenen, zo kun je ook nog kiezen hoeveel warmte je nodig hebt aan je voeten. Dit is immers per persoon verschillend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Die stoffen zijn niet waterdicht, maar je hebt wel andere modellen die wel waterdicht zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, heb zelf ook leren allstars. Gaan heel lang mee en zijn lekker warm in de winter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, ik heb All Stars gympen in de zomer en in de winter aangehad. Als je 2 paar sokken aan doet is er niks aan de hand!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
All Stars zijn met dikke sokken best te doen in de winter.
Maar ze zijn wel heel onhandig met lopen op een gladde stoep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
persoonlijk vind ik ze niet echt warm. ik moest er elke dag mee naar school fietsen en dan kreeg ik toch echt vrij snel pijn aan m'n tenen haha. maar dat verschilt per persoon. ik zou ook uitkijken op de gladde stoep..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gewone leren zonder bont erin zijn echt niet warm in de winter. Je kan ze wel wat ruimer kopen zodat je ze met dikke sokken kan dragen.