Slippers in de herfst/deze tijd?

Kan je nog slippers dragen in deze tijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

je kunt slippers dragen nu in deze tijd.
zolang je geen koude voeten hebt, en zo koud is het nu ook nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Natuurlijk, als jij dat wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*kijkt naar voeten*
*ziet slippers*

Er zijn mensen die dragen de hele winter sandalen. En nee, zonder geitenwollen sokken erin. Gewoon zo, met blote voeten door de sneeuw banjeren.

Nu doe ik dat niet maar ik trek wel aan waar ik zin in heb en waar ik me goed bij voel. Dat zijn vandaag dus slippers :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja , natuurlijk kun je in deze tijd slippers dragen. Het was vandaag 17 of 18 graden en zag nog veel mensen op slippers lopen.
(Maar ik zag òòk al mensen lopen in een dikke bodywarmer met een bontkraag en een dikke das om !!!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan prima, al ligt het eraan hoe je eigen bloedsomloop is. Als je daardoor wit weggetrokken tenen krijgt ziet het er niet zo charmant uit ;)
Het heeft wel een voordeel met deze regenachtige tijd, je loopt niet met kletsnatte schoenen de rest van de dag als er opeens een plotselinge bui is. Of je moet dat een nadeel vinden dat je voeten dan zelf even nat zijn, maar je kan ze wel makkelijker drogen.
Wat betreft 'mode', want daar staat deze vraag natuurlijk in.. volgens mij zijn er geen echte regels voor. Behalve dat je nooit vroeg genoeg kan beginnen met kleding uit het volgende seizoen te dragen, want dan ben jij tenminste de eerste in je vriendenkring die ermee begint. Anders ben je de na-aper en dat moet je niet hebben natuurlijk. In dat geval zou ik de slippers netjes in de kast zetten en gewoon dichte schoenen dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha !! Dat je nooit vroeg genoeg kan beginnen met kleding uit het volgende seizoen te dragen !! Komisch antwoord Morana !!
Als je voeten hebt.