Heb een hele tijd geleden een mooie goudkleurige horloge gekocht bij New Look, maar nu zit er een barst in het glas. Waar kan ik dit laten maken??

Het liefst niet al te duur en ik heb de bon niet meer. Alvast bedankt voor de tips!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Wat let je om uit tezoeken waar deze maker van dit horloge zit.
Stuur hem een mail misschien kun je het gratis laten maken.
Dan ben jij geholpen en is dit voor hun een goede reclame qua klantvriendelijkheid.
Succes
12 jaar geleden
Je kan bij veel winkels je horloge laten maken. Ligt eraan waar je woont en dan gewoon op google er een opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt bij de juwelier binnenlopen, die repareren altijd horloges.