Waarmee kan ik mijn parfumverstuiver het beste weer mee schoonkrijgen zodat ik er een nieuw geurtje in kan doen??

En kan ik dezelfde schoonmaakmethode ook gebruiken voor het plastic trechtertje dat erbij zit, alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Antwoorden (2)

Een lab routine om bv reageer buizen schoon te maken is 3 keer spoelen het kraanwater 3 keer spoelen met gedistilleerd water
dus dat zou voldoende moeten zijn voor je verstuiver lijkt mij
12 jaar geleden
Ik zou azijn gebruiken. Azijn neutraliseert geurtjes heel goed. Bv kattepies krijg je hier al erg goed mee weg, dus ik denk dat parfum hierdoor ook neutraliseert en het maakt ook gewoon nog eens goed schoon!
Wel naspoelen met schoonwater natuurlijk ;-)

Toegevoegd na 16 uur:
Oja, ja, het trechtertje kun je ook prima schoon maken met azijn!