Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk merk enkelsokken heeft een sterk elastiek zodat ze niet afzakken bij schoenen uittrekken?

Op mijn werk moet ik veel schoenen wisselen. Ik draag meestal lagere sokken, enkelsokken/sportsokken.

Nu is het probleem dat veel van die sokken een zwak elastiek om de enkel hebben, waardoor ze afzakken als ik mijn schoenen moet wisselen (gemiddeld 8-10x per dag). Dit is erg vervelend.

Welk merk sokken blijft wel goed zitten? Ik heb maat 42 nodig. Maakt niet uit als ze iets duurder zijn, ik wil kwaliteit.

7 maanden geleden
in: Mode
743
esth0r
7 maanden geleden
ik heb zwarte sport enkelsokjes van de hema die verstevigd zijn en het verbaast me iedere keer weer hoe goed ze blijven zitten.
esth0r
7 maanden geleden
https://www.hema.nl/dames/beenmode/sokken/sneakersokken-enkelsokken/dames-enkelsokken-sport-allround-met-badstof---5-paar-zwart-1000028887.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De "Footy's" van Undiemeister hebben antislipprint aan de binnenkant van de hiel. (Ook in zwart of wit verkrijgbaar).
(Lees meer...)
7 maanden geleden
Ritsuka
7 maanden geleden
dat zijn alleen footies/invisible sokken, die zijn lager dan enkelsokken. Dat zit niet fijn in de werkschoenen. Ik heb die sokken waar je net een randje boven de schoen uit ziet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding