Welk merk enkelsokken heeft een sterk elastiek zodat ze niet afzakken bij schoenen uittrekken?

Op mijn werk moet ik veel schoenen wisselen. Ik draag meestal lagere sokken, enkelsokken/sportsokken.

Nu is het probleem dat veel van die sokken een zwak elastiek om de enkel hebben, waardoor ze afzakken als ik mijn schoenen moet wisselen (gemiddeld 8-10x per dag). Dit is erg vervelend.

Welk merk sokken blijft wel goed zitten? Ik heb maat 42 nodig. Maakt niet uit als ze iets duurder zijn, ik wil kwaliteit.

7 maanden geleden
in: Mode
esth0r
7 maanden geleden
ik heb zwarte sport enkelsokjes van de hema die verstevigd zijn en het verbaast me iedere keer weer hoe goed ze blijven zitten.
esth0r
7 maanden geleden
https://www.hema.nl/dames/beenmode/sokken/sneakersokken-enkelsokken/dames-enkelsokken-sport-allround-met-badstof---5-paar-zwart-1000028887.html

Antwoorden (1)

De "Footy's" van Undiemeister hebben antislipprint aan de binnenkant van de hiel. (Ook in zwart of wit verkrijgbaar).
7 maanden geleden
Ritsuka
7 maanden geleden
dat zijn alleen footies/invisible sokken, die zijn lager dan enkelsokken. Dat zit niet fijn in de werkschoenen. Ik heb die sokken waar je net een randje boven de schoen uit ziet.