Been haar probleem

Op mijn benen heb ik haar. Maar het probleem is dat het deel van mijn benen (buiten kant) heb ik geen haar en de binnen kant van men benen wel.
hoe komt dit en hoe kan ik dat op lossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
13.8K

Antwoorden (4)

Iedereen heeft haar op zijn benen. Hoe het komt dat het aan de buitenkant niet zit en aan de binnenkant wel weet ik niet. Maar als je het op wil lossen zal je gewoon je benen moeten scheren of epileren. Dan zijn aan beide kanten de haartjes gewoon weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de binnenkant van je benen scheren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je een jongen of een meisje bent, maar ik gok op een jongen.
Je kunt inderdaad het haar aan de binnenkant wegscheren, maar misschien wil je juist wel haar op je benen hebben. ]Beenhaar kan wegslijten door het schuren van je broek, zeker als je wat dikkere benen hebt.
Een oplossing kan dan zijn om wat wijdere broeken te dragen.
dat heeft het haar de kans om weer te groeien op de buitenkant van je been.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het gewoon scheren zorg wel dat er haar overblijft als je een kerel bent, haarloos ziet er niet uit