Staat geen leeftijd voor hoor, zolang je passende nagels kan vinden voor je vingers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak niet veel uit nepnagels zijn zoiezo niet goed voor je nagels je beschadigd ze dan alleen xx my
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11 jaar dan zijn je nagels sterk genoeg
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Door hormoonschommelingen bij jonge meiden is de kans groot dat acrylnagels niet goed blijven zitten en er al snel lucht onder kan komen. Ook zijn hun nagels bij jonge mensen nog in de groei, waardoor ze dunner en zwakker zijn dan de nagels van volwassenen. Die nagels zijn dus kwetsbaar, waardoor kunstnagels kunnen zorgen voor blijvende schade aan de nagels.

Bovendien gaan jonge meiden vaak nog niet voorzichtig genoeg om met kunstnagels, waardoor de kans op scheuren en breken extra groot is en daarmee groter risico op het onherstelbaar kapot gaan van de eigen nagels.

Daarom is het zeer onverstandig om acrylnagels te plaatsen bij mensen jonger dan 16 jaar, en is het zelfs nog beter om te wachten met het zetten van kunstnagels tot de persoon 18 jaar oud is.
Amadea