gratis proefmonsters

hallo,

ik wil graag gratis rpoefmonsters make-up met een paar meiden uitproberen. weet iemand waar je die kan krijgen???

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker voor je feestje

Het beste antwoord

Vroeger kreeg je die bij een parfumerie, zoals Douglas, als je wat kocht.
En nog wel, maar dan moet je eerst wat kopen.
Maar misschien kun je er vriendelijk om gaan vragen.

Er zijn ook sites met gratis dingen, maar dan moet je heel goed opletten, want voor je het weet heb je een abonnement en meestal moet je in ieder geval de verzendkosten betalen.
http://www.gratisvoorvrouwen.nl/?gclid=CIe3r4jZpKECFYsqDgodzQ-wxw

http://www.proefmonsters.nl/proefmonster/schoonheids-producten/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt allemaal:D

Andere antwoorden (3)

Stap eens bij Douglas binnen, en stel deze vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de drogist of de parfumerie, maar meestal alleen als je wat koopt. Als je toevallig iemand kent die bij de drogist of de parfumerie werkt, kun je het daar aan vragen. Of vraag eens aan een lieve, smeergrage buurvrouw of tante of ze als ze iets koopt, om monstertjes voor jou wil vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
google eens op gratis proefmonster, en je brievenbus loopt vol op den duur