Als je schoenmaat 43 is hoeveel groter moet je dan je houten klompen hebben?

Wilde houten klompen kopen.
Maar je moet ze altijd wat groter kopen dan je normale schoenmaat. Dus met maat 43 welke klompmaat wordt er dan aangeraden?

een jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (2)

WIJSVINGER METHODE
Deze methode werd vroeger gebruikt voor het vinden van de juiste klompmaat:

Ga in de klompen staan
Schuif dan je voet zo ver mogelijk naar voren
Als je wijsvinger tussen de hiel en de klomp past dan weet je dat je de juiste maat hebt
schoenmaat 43=klompenmaat 11
fremar
een jaar geleden
Ik heb gewoon dezelfde schoenmaat als de maat va mijn klompen.
een jaar geleden
Amadea
een jaar geleden
Draag jij die dan zonder leren klompsokken?
HannekeJanssen
een jaar geleden
Ja, ik heb zelfs nog nooit van leren klompsokken gehoord? Ik draag of blote voeten of sokken in mijn houten klompen.