Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn leuke en simpele manieren om je haar op te steken/in een staart te doen?

Ik werk en leer als hovenier, dus t moet niet te moeilijk zijn. Daarmee bedoel ik, dat als het eruit gaat, dat ik niet weer een kwartier voor de spiegel moet staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Wat ik altijd fijn en leuk vind staan, is een hoge paardenstaart! Staat toch weer iets anders dan een lage staart. Knot kan ook! Zie de foto op welke hoogte ik het ongeveer bedoel. Ietsje later kan natuurlijk ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammergenoeg is mijn haar daar net niet lang genoeg voor, maar toch bedankt voor de tip!
Je kunt je haar opsteken met een grote haarclip, zo eentje met grote tanden waarmee je veel haar tegelijk kunt vastpakken en opsteken. Zie voorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, das een goed idee. Zo hoef ik niet midden op een rotonde of in een tuin erg te prutsen aan mijn haar
je kunt je haren verdelen in 3 staarten op de kruin het midden en rond de nek zet in de 3 staarten krullen en zet die krullen vast met schuifspeltjes maak het af met een bloem of een diadeem of diamantjes om je losse plukken te schuiven, wat je ook kunt doen is om een lage schuine staart te maken met wat losse plukken, of wat je kunt doen is een breed diadeem in het haar bevestigen en het achterste haar naar boven duwen een staart maken en klaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoge staart of knot de plukjes de snel loslaten met knipjes vastmaken als je het eruit haalt even door je haan gaan met je handen of borstel en het zit weer goed ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De twister! Ken je die (nog)? Ik vind dat zo leuk, zou het ook weer eens moeten proberen!