Wat zijn leuke en simpele manieren om je haar op te steken/in een staart te doen?

Ik werk en leer als hovenier, dus t moet niet te moeilijk zijn. Daarmee bedoel ik, dat als het eruit gaat, dat ik niet weer een kwartier voor de spiegel moet staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Antwoorden (11)

Wat ik altijd fijn en leuk vind staan, is een hoge paardenstaart! Staat toch weer iets anders dan een lage staart. Knot kan ook! Zie de foto op welke hoogte ik het ongeveer bedoel. Ietsje later kan natuurlijk ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammergenoeg is mijn haar daar net niet lang genoeg voor, maar toch bedankt voor de tip!
Je kunt je haar opsteken met een grote haarclip, zo eentje met grote tanden waarmee je veel haar tegelijk kunt vastpakken en opsteken. Zie voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, das een goed idee. Zo hoef ik niet midden op een rotonde of in een tuin erg te prutsen aan mijn haar
je kunt je haren verdelen in 3 staarten op de kruin het midden en rond de nek zet in de 3 staarten krullen en zet die krullen vast met schuifspeltjes maak het af met een bloem of een diadeem of diamantjes om je losse plukken te schuiven, wat je ook kunt doen is om een lage schuine staart te maken met wat losse plukken, of wat je kunt doen is een breed diadeem in het haar bevestigen en het achterste haar naar boven duwen een staart maken en klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoge staart of knot de plukjes de snel loslaten met knipjes vastmaken als je het eruit haalt even door je haan gaan met je handen of borstel en het zit weer goed ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De twister! Ken je die (nog)? Ik vind dat zo leuk, zou het ook weer eens moeten proberen!

Hieronder de link met hoe het moet. Heel makkelijk!
http://www.kapsels.net/tips2/paardenstaart_twister.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond deze tips,ook leuk voor straks op het strand trouwens,op Firanet.
Zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij o.a. het Kruitvat kun je zgn. "screws" (een soort kurketrekkertjes) kopen waarmee je je haar in no-time heel elegant opsteekt. super!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik altyd doe als ik me haar tohg weer net wat anders wil hebben is gewoon een lage staart in dan pak ik kleine plukjes die zet ik bol en dan doe ik er een klemmetje op zo heb je iets simpels maar tohg iets leuks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De paardenstaart is één van de trends voor de herfst/winter 2011, bekijk de link voor meer easy kapsels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon een paardenstaart indoen en dan (als je een pony oid hebt) je pony als het ware draaien baar de zijkant en vast zetten met een schuifspeldje, of je kunt een visgraatvlecht doen. Succes ermee;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook een paardenstaart maken en dan aan de zijkant van je hoofd ziet er ook nog eens lekker zomers uit!