wat kan ik doen aan een wit t shirt wat doorschijnt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.5K
Ritsuka
12 jaar geleden
Wit eronder schijnt extra door..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die beter huidskleur bh
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Witte beha, rood en huidskleur heb ik al geprobeerd. Ook een wit topje maar nog schijnt het door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ff naar huis gaan en wat anders aan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk weleens dat het zou kunnen liggen aan de kwaliteit van shirt. Wie weet waar je een niet doorschijnend shirt kan kopen?

Antwoorden (5)

Er een onderhemd bij dragen, of er een vestje over doen. Een huidkleurige bh dragen scheelt wel in het doorschijnen.
Amadea
12 jaar geleden
doe er iets flitsends onder, dan is het net of je het expres voor het effect doet ipv een doorschijnend shirt verdoezelen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die ik ook altijd :D
Rood ondergoed dragen... Werkt beter dan huidskleurig..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een wit hemdje eronder doen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwart hemdje eronder? Dan krijg je misschien een leuk effect;-)