zoek leuke pumps

ik ben 14 en wil een paar leuke/coole mups hebben. de hak hoeft niet zo heel hoog te zijn, ongeveer 7 cm.ik heb maat 41/42. ik wil er ongeveer 20 euro voor betalen. heeft iemand een leuk idee/winkel/schoen laat het dan a.u.b. even weten.

(een foto zou leuk zijn)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Van Haren heeft nogal eens leuke pumps voor rond die prijs, van het merk Graceland. Ze gaan vaak ook tot maat 41 of 42.

Er zijn er op dit moment heel veel in de aanbieding van 24,90 voor 19,90, dus precies jouw budget. Op de website kun je dan ook nog zoeken in welk filiaal jouw maat op voorraad is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zelf vind ik zoiets als de foto leuk, maar ze hebben natuurlijk ook andere stijlen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, van Haren, die hebben leuke goedkope schoenen!
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar waarom een min voor zo'n antwoord? Ik geef je een plus ter compensatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (9)

Kijk eens in de kringloopwinkel,voor die prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoenenreus is ook best cheap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou bij Scapino kunnen kijken of Bristol. In veel steden heb je ook outlet-winkels.

Toegevoegd na 27 seconden:
Ook op de Markt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De poco-loco heeft ook hele leuke pumps rond die prijs!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en heb je wel eens aan espadrilles gedacht ? reuze sexy zijn die .... en goedkoop ook nog eens.... en lopen heel erg lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het internet staat heel veel pumps te koop.
In zóveel stijlen dat er wel iets tussen moet zitten waar je helemaal verliefd op wordt.

Google eens op 'pumps online'.

Het handige van pumps zoeken op het internet is dat je vaak je gewenste prijsklasse kan aangeven op de verkoopsites.
Ook zou je pumps kunnen bestellen uit het buitenland, let dan wel op de afwijkende maten en bezorgkosten.

Een paar sites die ik heb gevonden en leuk vind:

http://www.skooz.nl/dames/hakken-pumps/alle-kleuren/maat-41/alle-prijzen/9999/

http://www.shick-shoes.com/Shop/Category.aspx?Catalog=Shick&Category=HUIDIG/HUIDIG

http://pumps5.nl/

http://www.jensmode.nl/schoenen-c-16.html?zenid=abc13b2f7dab306954e025c60da20dde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.moonheels.nl kun je kiezen uit een hele boel soorten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij Van Haren Kopen.
Zoals dit: