Ik heb zwartbruin haar vanmezelf maar heb het nu zwart geverfd, hoe maak ik mijn haar op een natuurlijke manier lichter (zonder antiroosshamppo dan)

Haar lichter maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Ga naar de kapper Zij kunnen je haar bekijken en zo het beste advies geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwaar die min? compensatie +je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! :)
Op een natuurlijke manier je haar lichter maken gaat niet lukken, tenzij je heel veel tijd hebt.

Haarverf vervaagt op den duur. Door zonlicht en wassen zal het steeds een beetje lichter worden.

Wil je je eigen kleur weer terug, dan zal het ontkleurd moeten worden met een speciaal goedje waar waterstofperoxide in zit en dat kan alleen de kapper doen.