Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke schoenen voor moeilijke voeten i.p.v Fitflop?

Ik ben helemaal verslaafd aan mijn Fitflop slippers en winterlaarzen omdat ik op geen andere schoenen kan lopen. Nu zijn de Fitflops nogal duur en er zijn geen leuke modellen voor het voorjaar. Weet iemand welke schoenen hier op lijken qua voetbed, behalve de Skechers en MBT? Het gaat me voornamelijk om het schokdempende comfortabele voetbed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Voor in de zomer birkenstocks, als je die leuk vindt.
Of het nou zo schokdempend is weet ik niet, maar voor slippers geven ze veel steun en dwingen ze je voeten in de juiste houding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik herken het wel, heb voor van de winter een paar sketchers gehad en ben nu ernstig op zoek naar iets voor de zomer.

Er zijn sandalen (en zomerschoenen) van teva en van ecco met ook een heerlijk voetbed maar die zijn echt ook stinkend duur (vanaf ca 70 euro). Maar loopt perfect

Vooral als je het niet erg vindt om niet vaak te varieren denk ik zelf nu: beter 1 paar echt lekkere schoenen dan kasten vol goedkope niet goed zittende troep
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding