Waar vindt ik denim jumpsuits voor jongens?

Hoi ik ben opzoek naar een heren denim jumpsuit.
Ik zie in de winkels veel denim jumpsuits voor meiden vindt ze heel tof en zou er zelf 1 willen. Alleen de denim jumpsuits die ik zie hebben een meiden sluiting , zit net andersom dan bij jongens. Verder vindt ik ze zelf erg unisex, kan misschien een Denim jumpsuit met meiden sluiting ook voor jongens dan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Ritsuka
8 jaar geleden
ik denk niet dat iemand echt op die knoopjes gaat letten hoor. Trek gewoon zoiets aan als je het mooi vind.

Het beste antwoord

Gewoon aanschaffen op de meiden afdeling ( let wel op de maat die moet 1 maat groter zijn dan je jongens maat)!
Dit is nou typisch zo'n kleding stuk in de meiden collectie van veel merken die ook heel erg goed gedragen kan worden door jongens ondanks zoals de topic starter op merkt dat de sluiting aan de verkeerde kant zit ,en niemand let toch op zulke details, het is gewoon stoer en jongensachtig. Dit soort " stoere" meiden kleding is ook heel erg passend voor de jonge jongen naar meisje transsexueel die aan het begin staat van de switch van jongen naar meisje. Je draagt meisjes kleding maar valt niet erg op dat het meisjes kleding is , hier van uit kan je je later steeds meer vrouwelijker gaan kleden stap voor stap. En nog een tip gooi dan voor iedere gekochte meiden kleding stuk 1 jongens kleding stuk weg die heb je dan toch niet meer nodig en zo kan je geruisloos langzaam veranderen van jongen naar meisje. ( dit is misschien niet relevant aan de vraag van de topic starter , maar uit eigen ervaring wil ik dit wel als extra informatie delen ).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb je raad opgevolgd en vanmiddag een gekocht , kreeg te horen dat er meer jongens waren die ze hadden gekocht dus zo byzonder is het niet dat een jongen soms bepaalde kleding op een meiden afdeling koopt.

Andere antwoorden (2)

Overal. ;-)
Je moet alleen niet zoeken op "jumpsuit" , dat een dameskledingstuk is, maar op "denim overall heren".

Dan krijg je ze te kust en te keur, en kun je zeker eentje vinden die je zo kunt kopen of bestellen. De "dames"jumpsuit is namelijk niets anders dan gewoon een overall, die een beetje is aangepast voor dames.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij Aliexpress worden wél denim jumpsuits voor heren verkocht: http://nl.aliexpress.com/item/Mens-Denim-Jumpsuit-New-Fashion-Denim-Overalls-Men-Full-Sleeve-Slim-Fit-Jumpsuits-Working-Clothes-Cool/32424932454.html

Ook ergens in Azië wordt déze verkocht, maar ik weet niet of je die in Nederland zou kunnen bestellen: http://global.rakuten.com/en/store/prime3/item/ht-1036/

Wat ze trouwens vaak een overall noemen is meer zoals ik die ken een tuinbroek, dus geen mouwen maar met banden over de schouders.

In winkels die Streetwear verkopen maak je wel kans er een te vinden. Zie bijvoorbeeld http://www.streetwearunited.com/Brooklyn-Mint-One-Piece-Denim-Jumpsuit-Overall-Dungarees

Bij de We verkopen ze een heren denim all in one, die is perfect voor jou: http://www.wefashion.nl/nl_NL/heren-denim-all-in-one-78636699.html?dwvar_78636699_color=0785 - maar helaas geen voorraad ervan op dit moment...
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Overall is met mouwen, tuinbroek is zonder. Als je de afbeelding googelt krijg je inderdaad wel erg vaak tuinbroeken te zien.