Wat moet ik met mijn haar doen?

Ik heb krullend haar, maar het is heel pluizig!
als ik er iets in doe ziet het er heel vettig uit en als ik het stijl is het de hele tijd statisch en pluizig..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Andrelon krul control creme

Help echt, zo'n flacon met een pompje, pluis is weg en je haar ziet er echt niet vet uit
Plaatje bij antwoord
amigo
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Iets vettigs er in. Wax of pommade, of zelfs een beetje babyolie, Nooit zoveel dat het vet wordt natuurlijk, maar net genoeg om de pluis tegen te gaan.
Het beste bereik je dat door een klein beetje over je handpalmen te verdelen en daarmee door je haar te gaan. Het mag er natuurlijk niet vettig uit gaan zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Babyolie, inderdaad een goede suggestie ... wax en pommade denkelijk iets minder. Belangrijk is wél de kleine hoeveelheid. Bij een moderne kapper hebben ze nog beter spul dan babyolie, maar...nuttig antwoord !
ik heb ook krullend pluizend haar en ik maak elke dag nat tijdens douche dan doe ik als ik het een beetje met een handdoek gedroogd hebt wax of iets voor krullen geen mouse das verrot maar goed daarna fohn ik en al ik het dan een half uur in een knot doe en dan weer los is het neetje stijler en heb ik geen last van pijpekrulle enzoww je hoeft niet in knot te doen maar je kan het proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schampoo van nivea is ook heel handig speciaal voor krullend en pluizig haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter heeft ook krullend haar. Zij koopt 'goede' shampoo en cremespoeling. Als ze haar haar gewassen heeft kamt ze het gelijk uit. Soms gebruikt ze haarschuim om het niet te laten pluizen. Ook mijn dochter heeft geregeld ruzie met haar haar. Verder is het uitproberen wat voor jouw haar werkt. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je haar hebt gewassen, moet je vlak voordat het droog wordt haarlak erin spuiten.
En nooit je haar borstelen als het droog is!
Meestal helpen die cremes niet zo goed,
tenminste bij mij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beste gebruik maken van de frizz ease lijn van John frieda. Het zijn de beste anti pluis producten die er bestaan en er is ook een hele fijne spray foor krullen tevens ook anti pluis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vriendinnetje heeft heel pluizig haar waar ze wat moeite mee heeft. Sinds ze naar een speciale kapper gaat, die gespecialiseerd is in kroeshaar knippen, gaat het een stuk beter. Ideetje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor droog "afro"-haar: na het wassen met shampo wassen met conditioner (die is er al vanaf 0,45 eurocent). Is het dan nog te statisch en te pluizig, dan spuit je haarlak op je handen en ga je met je handen door je haar (dus niet rechtstreeks op je haar spuiten, dan gaat het hard en viezig aanvoelen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt hetzelfde probleem als ik. Maar ik gebruik sinds kort na het wassen (2 keer per week, meer is niet nodig) een cremespoeling van hetzelfde merk als mijn shampoo. Je hoeft absoluut geen duur merk te kopen, want tenslotte is haar "dood" (net als nagels) en al die toevoegingen van dure vitamines en nog meer van die tralala komt absoluut niet in je haar terecht. De cremespoeling zorgt dat je haar (schubben van je haar) plat gaan liggen. Wil je gezond haar? Gewoon goed en gezond eten! Fruit, yoghurt, je kent dat wel. Dus...spaar je geld voor leuke dingen en geef niet teveel uit aan dure shampoos etc. Wat ik absoluut niet doe is mijn haar na het wassen föhnen.
Succes en wees blij met je krullen! Menigeen is jaloers!
Bertien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even aan de kapper vragen, daar hebben ze vaak ook hele goede spulletjed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk was ik mijn haar!!
Als het je erg stoort, moet je wel de tijd nemen om je haar met de stijltang aan te pakken, telkens het nat is of je het gewassen hebt. Een goede conditioner is zeker belangrijk ... Als je iets in je haar doet zal dat waarschijnlijk al te veel zijn, bij de kapper hebben ze speciale olie waarvan je slechts een drupje nodig hebt, het zal niet meer statisch en pluizig zijn.
Te vaak wassen is zeker niet bevorderlijk, om de 3 dagen is meer dan genoeg. Koop die olie niet in een supermarkt, veel beloftes daar, weinig resultaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De perfecte krul kan je creëren met verschillende productcocktails. Van Bumble and bumble zou je de leave in conditioner kunnen mixen met shine drops en een beetje grooming crème. Hiervan krijg je echt prachtige krullen! Potion 9 van Sebastian is ook een top product, die kun je combineren met 7 seconds van Unite. Dit zijn producten waarmee je mooie, zachte, glanzende krullen zonder pluis creëert!