Heb je een verhoogde kans op meeeters als je stopt met roken?

Ik ben vandaag 9 dagen gestopt met roken maar heb nu al wel 4 meeeters op m'n kin zitten. Als ik dit krijg doordat ik gestopt ben met roken begin ik direct weer!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K
anneliez
13 jaar geleden
Als ik moet kiezen tussen verhoogde longkankerkans en meeeters, doe dan het laatste maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was niet de vraag die ik stelde! Daar hoef ik althans geen antwoord op!
Kimath
13 jaar geleden
Paar zwarte stipjes of grote kans op longkanker en dergelijke, hmm, moeilijke keuze.. Wat gebruik je voor gezichtreiniging 's avonds?

Het beste antwoord

Ik heb een andere opinie. Ik denk dat je lichaam het vuil van de nicotine aan het afstoten is. Dat duurt even. Meestal gaan mensen meer eten na het stoppen van roken en worden ze dikker. En wordt de huid juist
Het is nog nooit bewezen dat chocola meeeters veroorzaakt. Daar heb ik al zoveel over opgezocht jaren lang. Misschien heb je meer van andere vette stoffen gegeten?
Neem een stoombad en probeer heel voorzichtig, met schone handen, liefst een tissue gebruiken, de meeeters te verwijderen. Dan ontsmetten me alcohol. En vooral niet aan gaan frummelen.
Goed dat je gestopt ben dus veel succes. :)

Toegevoegd na 13 uur:
*En wordt de huid juist* = een tikfout. Excuses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens, ik heb jaren een eetprobleem gehad, en elke keer als ik het een beetje onder controle had en weer gezonder at (lees: veel minder en veel minder vet en dergelijke), dan leek het wel alsof m'n huid dacht: ha, eindelijk heeft het zin om op te ruimen, weg met al die zooi. Prompt puistjes, vlekjes, mee-eters, noem maar op.
Dus het zou best een soort reiniging kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hippo, reken maar dat dit zo is. Een ander voorbeeld van reiniging zijn bv. aardbeien. Ik dacht altijd dat ik allergisch was voor aardbeien. De echte dus! :) Ik altijd kreeg uitslag. Tot iemand me uitlegde dat dit kwam doordat aardbeien eigenlijk "lekkere kleine schoonmakertjes" zijn. Het was vuil dat mijn lijf er uit gooide. Toen heb ik eens doorgezet en ben door blijven eten. En toen kon ik voor het eerst een hele zomer door lekker aardbeien eten. Maar dit is eigenlijk off-topic. Zo zijn er meer voorbeelden.

Andere antwoorden (3)

Ik denk p.s dat je ook meer eet en dat is zo waarschijnlijk eet je iets wat geïrriteerd reageert op je huid omdat je normaal een sigaret nam ik ken het ik pak van alles chocola tot etc . Meer weet ik niet anders kijk je wikipedia over meeeters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is idd waarschijnlijk vetter gaan eten oid. om het gemis van een sigaret te compenseren +
Goed dat je gestopt bent met roken. Die mee-eters komen natuurlijk niet van het niet meer roken, maar wellicht heb je wat andere dingen gegeten dan normaal? Als je naar de chips of chocolade oid gegrepen hebt, zou dat je vier mee-eters kunnen verklaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is puur toevallig. Je verlaagt wel zeer duidelijk de kans op meerokers en dat is veel belangrijker!