wat zijn stevige sneakers?

ik heb doorgezakte voeten, maar mag binnenkort toch sneakers. ik zou dan geen converse all star of vans mogen omdat die mijn voeten niet goed genoeg ondersteunen, maar heeft all star niet een model wat minder 'slap' is? en zo nee, wat is een ander goed merk? (nike, adidas?)

PS ik bedoel het soort sneakers als op de afbeelding, niet een soort van hardloopschoenen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.5K

Antwoorden (6)

volgens mij heb je geen echt stevige schoenen van all star, maar ik ken ze natuurlijk niet allemaal.
ik heb zo'n soort schoen als op de afbeelding van puma die zijn redelijk stevig.
je kan eens in de intersport kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt ook stevige sneakers van converse en vans,
maar ik raad je nike's aan

Toegevoegd na 5 minuten:
deze vans zijn bijvoorbeeld best stevig.
http://3.bp.blogspot.com/_i2P2-0CNS0g/TTQxG_dLmcI/AAAAAAAAAAw/cEEU2Yt0itI/s1600/vans-shoes.jpg

Toegevoegd na 7 minuten:
en deze sneakers van converse,
http://www.fabuloussavings.ca/online/footlockercanada/images/customCampaign/hart1a_converse_shoes.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zien er inderdaad redelijk stevig uit: +
ik denk zelf dat Nike Airmax wel goede schoenen zijn. Maar wie ben ik omdat te zeggen, ik ben niet gespecialiseerd op dit gebied. Misschien moet je raadplegen bij specialisten of dit inderdaad goede schoenen zijn in jouw geval.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kswiss heb ook goede stevige schoenen gaan ook lang mee en zijn ook niet eens zo duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook altijd zo'n soort zooltje erin doen, die verkopen ze bij de Footlocker! Je hebt dan stevigheid en je schoen gaat ook nog eens langer mee :)!

Ik heb altijd Adidas sneakers, zitten en lopen perfect!

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb die op de afbeelding :) zitten perfect!
Maar je kan natuurlijk ook altijd in de winkel vragen welke schoenen het stevigst zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet van nike wel coole sneakers moet je even bij de bron kijken