Hoeveel kost een servicebeurt voor een Omega automatisch uurwerk ongeveer (Caliber 8500)?

Ik overweeg een Omega Seamaster Aqua Terra horloge, maar hoor 'verhalen' over torenhoge rekeningen voor onderhoud dat niet overgeslagen kan worden.

Wat zijn ongeveer de kosten voor een servicebeurt van een dergelijk horloge met Caliber 8500 uurwerk en hoe vaak moet het uitgevoerd worden?

Picture for question
8 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Het beste antwoord

Zo. beurt jodt al gauw 800 euro en dan kn ie er weereen jaartje of 10 tegen.

Toegevoegd na 2 minuten:
jodt moer uiteraardv kost zijn!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Dat komt redelijk dicht in de buurt van wat ik heb gehoord. Dat is meer dan een beurt aan mijn auto kost (alhoewel die vaker zijn dan eens per 10 jaar)
paulus811
8 jaar geleden
Moet er nog eens goed over nadenken ;-)