Waar kan ik in Den Bosch tunnels kopen van 1.6mm? mag ook online zijn.

Ik wil mijn oren gaan stretchen ik heb gehoord dat je het beste is om te beginnen met 1.6mm. Maar waar kun je dan tunnels halen van 1.6mm ik heb al gekeken op alloverpiercings.nl maar daar heb ik ze niet op kunnen vinden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een 1.6 mm is geen tunnel maat, ik heb een snakebite met die maat. Als je alsnog met die maat wilt beginnen moet je gewoon vragen voor een normale piercing. ( voor een labret enz.)

Bij een tattoo shop kun je het beste kijken, die hebben ze meestal wel of een alternatief/spiritueel winkeltje binnenlopen. Toegevoegd na 54 seconden: Ook bij een piercingzaak kunnen ze die vast wel verkopen.

Waarmee je moet beginnen is 1,6 mm Die plug kan je kopen via internet ( veel een veel goedkoper dan op straat ). maar om een tunnel te hebben is 3 mm de millium maar voor een tunnel. De plugs en de tunnels kan je via internet kopen,.. www.allesoverpiercings.nl www.attitudeholland.nl www.large.nl en ga zo maar door. Toegevoegd na 6 minuten: hhmm,. ik had ook oorstretchers,.. ik ben gelijk begonnen met 3 mm,... BAM gewoon doorheen gedrukt,.. maar dat is wel pijnlijk maar het kan wel ik heb er verder geen last van,. ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100