Waar kan ik in Den Bosch tunnels kopen van 1.6mm? mag ook online zijn.

Ik wil mijn oren gaan stretchen ik heb gehoord dat je het beste is om te beginnen met 1.6mm. Maar waar kun je dan tunnels halen van 1.6mm ik heb al gekeken op alloverpiercings.nl maar daar heb ik ze niet op kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij tatoo jimmy,vlak bij het CS

Antwoorden (2)

Bij een tattoo shop kun je het beste kijken, die hebben ze meestal wel of een alternatief/spiritueel winkeltje binnenlopen.

Toegevoegd na 54 seconden:
Ook bij een piercingzaak kunnen ze die vast wel verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarmee je moet beginnen is 1,6 mm
Die plug kan je kopen via internet ( veel een veel goedkoper dan op straat ). maar om een tunnel te hebben is 3 mm de millium maar voor een tunnel. De plugs en de tunnels kan je via internet kopen,..
www.allesoverpiercings.nl www.attitudeholland.nl www.large.nl en ga zo maar door.

Toegevoegd na 6 minuten:
hhmm,. ik had ook oorstretchers,.. ik ben gelijk begonnen met 3 mm,... BAM gewoon doorheen gedrukt,.. maar dat is wel pijnlijk maar het kan wel ik heb er verder geen last van,. ;)