klopt het dat de short uggs een lagere zool hebben?

dan de mini's? ik heb namelijk bij de america today uggs gekocht, alleen de zool is een stuk lager. ze zijn wel echt, maar toch vind ik dit wel vreemd. ik heb beide, en er is echt te veel verschillend. ze komen niet echt over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

ik heb ze hier beide voor me, maar volgens mij is de zool gelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Heeft jouw vriendin dan van beide soorten een paar, of zuig je dit uit je duim?