Wordt een mobieltje tegenwoordig als een sieraad gezien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (15)

nou, door mij niet
vooral handig met bellen vooral en sms-en
als sieraad zou het alleen om mee te sieren zijn
en dan ontgaat de werkelijke functie enigszins.

Toegevoegd na 2 minuten:
uiteraard zien sommige mobiels er als een sieraad uit.
ach, je hebt ook auto's om in te rijden
en auto's om niet alleen in te rijden
maar ook om smart, slim en snel in gevonden te worden..
beetje een geld- en prioriteitenkwestie ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,, meer een kleine computertje. vind ik dan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sieraad wellicht niet direct, maar absoluut als hip, modern accesoire waarmee je absoluut gezien moet worden. Waar je toevallig ook nog mee kunt bellen, muziek luisteren, sms-en, en weet ik wat al niet meer. Overigens is dat vooral voor pubers, maar niet uitsluitend volgens mij.
Ik ben volgens mij zo ongeveer de laatste der Mohicanen die GEEN mobieltje heeft....en hem OOK niet mist !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
ik denk eerlijk gezegd wel, je ziet toch steeds meer jeugd met blackberry's, iphone's en telefoons die voorheen alleen zakelui hadden, nu showt de meeste jeugd hun mobieltje wel en ik denk toch zeker dat voor de jeugd een mobieltje een soort van sieraad is, je hoort meestal ook wel: 'ik kan echt niet zonder me mobiel, of me mobiel is mijn leven' dusja..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
muwahahaha,, ik zeg al niet te snel dat mijn mobiel me leven is! Ik heb geen btg meer voor 1 maand. Hehe,, ik kan best zonder mobiel.. Maar ik zal best me muziek missen :P
Muziek is pas me leven. Die laat je tenminste je nooit in de steek, hehe..
En familie & goede vrienden ook :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik zeg ook zeker neit dat mijn mobiel me leven is, heb zelf ook maar een simpel nokia'tje maar de jeugd die hier over de vloer komt heb ik het toch vaak eens horen zeggen, 'oh nee ik ben dat ding kwijt, kan echt niet zonder het is me leven' vind het zelf ook echt overdreven, maar toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hele hebben en houwen in de mobiel opgeslagen zit
is het zeker een belangrijk iets in je leven..
Door mij niet, het is gewoon een telefoontje waar je ook mee kunt sms-en. Nou is die van mij ook wel heel simpel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie mijn mobiel absoluut niet als sieraad, maar meer als een middel om te bellen en om gebeld te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als sieraad niet, tenminste niet door mij.
Wel merk ik dat het gadgets zijn en heb je eenmaal 1 mooie, dan moet je uren, dagen, weken uitvissen hoe het werkt en wat ie kan.
Wat ik wel mooi vind is een sieraad voor aan je gsm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er waren met name in het verleden mobieltjes die als sieraad werden gezien.
Ze bestaan overigens nog steeds, maar dan gaat het vaak om een iets luxere versie met extra glitters.

Ik ben zelf van mening dat het mobieltje nu meer als multimedia apparaat wordt gezien.

Zie de link voor wat sieraad voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Kiswum.
Fijn je weer op GV terug te zien. Lange tijd gemist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, altijd fijn om in contact met fans te komen ;)
Heb me even bezig gehouden met een puppy en internet via de tv. Straks kan ik makkelijker vragen beantwoorden vanaf de woonkamer zonder laptop op schoot.
In sommige kringen wel, maar dat is vooral zo bij het slag volk dat eet met lege broekzak (en derhalve telefoon, pda, sleutelbos op tafel uitstalt - zeer irritant en asociaal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door sommige mensen wel, zoals je hieronder kunt zien.
En dan zeggen ze dat geld niet gelukkig maakt, hahaha.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet meer, de tijd dat je iets voorstelde als je zo'n ding aan je broeksriem had hangen is voorbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor veel mensen is het een verlengstuk van hun zelf (misschien van hun tekortkomingen).
Hoe duurder, hoe blitser, hoe populairder ze denken te zijn.

Al die rare dingen op een telefoon, vraag me af of ze nog weten hoe ze moeten bellen.

Ik zal wel ouderwets zijn, maar foto's maak ik met mijn camera, wil ik op internet dan zit ik voor (of achter, dat weet ik nooit) mijn pc.

En bellen dat doe ik met een telefoon, mijn mobiel kan ook alleen maar bellen, een "oude" Nokia. (ziet er uit als nieuw, bel gewoon niet veel)

Maar het schijnt dat je als je wilt bijblijven, je iedere paar maanden toch een nieuw sieraad aan moet schaffen.
Anders ben je niet hip, ook al heb je geen cent in de knip.

Denk aan al die jongeren (ongetwijfeld ook ouderen) die in de schulden zitten alleen om zo'n sieraad.

Ikzelf zie het als een gebruiksvoorwerp, maar voor velen is het inderdaad een sieraad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja bij anderen wel en bij anderen niet.
ik vind dat het wel een beetje zo is.
want je hebt mobieltjes die je laat
showen of eentje die heelveel bling heeft
Zie onder aan de pagina Een plaatje van en telefon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik naar de jongeren kijk wel geloof ik
het ding hangt altijd aan hun oor of is daar in de buurt

bovendien mag het niet een verouderd modelletje zijn of van " inferieure" makelij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zozeer als een sieraad, meer als een onmisbaar accesoire. Heel belangrijk is dat 'ie er modern uitziet en veel meer kan dan alleen bellen en smsen.

Daar ben ik het niet echt mee eens, maar ik vind het wel belangrijk dat er spelletjes op staan en dat er een geheugenkaartje voor muziek in kan :).