kan je in Primark Arnhem of Nijmegen een apen-onsie of koe-onesie kopen?

Ik wil graag een apen-onesie kopen bij de primark in Arnhem of Nijmegen, maar is er eigenlijk wel een apen onesie in Nederland? Anderrs wil ik doe koe-onesie kopen, maar wanner en in welke primark (Arnhem of Nijmegen) is die dan? Alvast bedankt :).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Amadea
9 jaar geleden
Bel ze even.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje voor de tip :). @Amadea

Het beste antwoord

Een week geleden ben ik in de Primark in Enschede geweest, en daar hadden ze de koe. De app heb ik er niet gezien. Er van uitgaande dat alle Primarks het zelfde assortiment hebben, neem ik aan dat je ook in Nijmegen en Arnhem dezelfde onesie moet kunnen kopen.
Ze hebben trouwens nog veel meer leuke, dus ik zou zeker de moeite nemen even zelf te gaan kijken. Een deel van de onesies vind je overigens op de herenafdeling ; sla die niet over.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjee ik al zeker gaan kijke :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat verschilt maandelijks en een toevoeging, Primark heeft echt niet overal het assortiment :) Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel: niet overal hetzelfde assortiment :)