Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zit er een draaifunctie op een horloge?

Ik snap hier niks van ... Mijn moeder heeft net een ice-watch gekocht en die vraag kwam in me op!

Toegevoegd na 29 minuten:
Kijk niet waar je de tijd mee verandert maar bovenop kun je aan de zijkant van het horloge draaien ofzoiets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.5K
ronron1212
12 jaar geleden
?????????? waar heb je het over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draaifunctie? Je moet echt iets duidelijker zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om hem gelijk te kunnen zetten?
ja ik zeg ook maar wat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je moet de tijd toch gelijk kunnen zetten of de datum aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dit antwoord is zo eenvoudig, dat kan haast niet goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dacht ik zelf eerlijk gezegd ook al.
Dat draaiding, die smalle rand zeg maar met al die streepjes en nummers is een duikring. Zo kun je instellen hoe lang je duik mag gaan duren en hoe lang je nog onder water kunt blijven. Ook kun je zie hoe lang je al onder water bent. Immers als je duikt ben je blootgesteld aan allerlei tijdseenheden onder andere de decompressie tijd. Google daar maar eens op.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad een duikring, je draait de ring totdat het merkteken of of nul of hoe je het ook noemt gelijk met de grote wijzer en dan kun je in oogopslag zien hoeveel minuten je onderwater bent.
Stel het is tien over, draai het merkteken op de grote wijzer en als het 10 over half is zie je in een oogopslag dat je 30 minuten onder water bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding