Wat kan je er aan doen om minder wit om het gezicht te worden?

Qua eten etc?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

Veel groente en fruit eten met zg carotenoïden. Vooral geel en rood gekleurde groenten zoals wortels en paprika's. Hier krijg je een gezonde kleur van op je gezicht en het is ook gewoon gezond! Verder natuurlijk niet roken en voldoende slapen. Ik schrijf dit echt uit eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Qua eten niets speciaals.

Gezond en gevarieerd, dat is de boodschap.

Wat net zo belangrijk is: VEEL buiten zijn! Buiten sporten, wandelen, joggen, spelen etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buitenlucht: lekkere blozende wangen. Gezond eten. Voldoende slaap. En eventeel een beetje make-up.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je misschien niet genoeg vitamine binnen krijgt en daarom een bleek gezicht krijgt.. Voldoende groente en fruit helpt misschien?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bleek bent van jezelf en verder wel genoeg energie hebt, heb je in de winter vaak een heel wit gezicht en vragen mensen of je jezelf wel lekker voelt. Niks irritanter dan dat.
Dus: smeren met zelfbruinende creme. Neem een lichte tint zodat je er niet bij loopt als een geschminkte clown en smeer het heel goed uit op plekken waar je rimpeltjes hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een keer in de week een zonnebank, kan je gezicht wat opfleuren. Misschien heb je wat meer beweging nodig, wat eten betreft, men zegt over het algemeen alles wat met groente en fruit te maken heeft. En op zijn tijd een stukje vlees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonnen! of onder de zonnebank. Maar wel goed insmeren ander sis je gezicht straks rood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook wit zijn, als je ijzer gebrek hebt of bloedarmoede! Hoe voel je je voor de rest, als je ook veel last hebt van vermoeidheid zou ik even bloed laten prikken bij de huisarts. En anders gewoon een beetje blusher op je wangen! En in de zomer de zon in!!

Toegevoegd na 38 seconden:
Bloedarmoede ontstaat ook door gebrek aan ijzer!