Is het verstandig om met je mascara onder de douche te staan en dan het er af te halen of andersom?

Is het verstandig om met je mascara onder de douche te staan en dan het er af te halen. Of is het handiger of je mascara er eerst af te halen en dan pas onder de douche te staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.8K

Antwoorden (7)

Denk dat je beter eerst je mascara eraf kan halen maar ik denk dat het niks uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het eerst er af halen. De olie van de makeupremover spoelt dan weg tijdens het douchen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tijdens het douchen wrijf je vaak ook in je ogen, dat lijkt me niet zo goed voor je wimpers als er mascara op zit.
Kimath
13 jaar geleden
als je waterproof mascara gebruikt zal je ook onder de douche behoorlijk moeten plukken om het eraf te krijgen.
hiermee kan je wimper haren verwijderen of beschadigen.

heb je de soort mascara die er makkelijk afgaat onder de douche scheelt het een hoop gepruts en kan het een goede oplossing zijn. krijg je een panda look (zwarte kringen onder je ogen) kan je deze na het douchen verwijderen als je je gezicht schoonmaakt.

wel je ogen dichthouden onder de douche tot het eraf is. het kan behoorlijk bijten in je ogen weet ik uit ervaring :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kan je beter eerst de mascara eraf halen! anders gaat het in de douche uitlopen en is het nog moeilijker af te halen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd eerst de mascara eraf halen. Is behalve ook praktisch; dan ben je echt schoon als je douche uitkomt. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe altijd eerst eraf halen met gezichtsremover en daarna met een lotion.

Dan onder de douche ga ik mijn gezicht scrubben onder de douche&na het douchen herhaal ik het weer, gezichtsremover, lotion&dan een maskertje :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is om je mascara eraf te halen voorafgaand aan het douchen. Na het douchen nogmaals je gezicht en je ogen schoon te maken met een reinigingsmelk en een tonic.