Hoe kan ik zelf een gezichtsmasker maken? ( met "recept" graag)

ik vind gezichtsmaskers in de winkel een beetje duur, dus ik d8 laat ik er zelf een maken.

Toegevoegd na 30 minuten:
+ recept of een site waar er meer op staan!

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn gezichtsmaskers bij Kruitvat die rond de 1 euro kosten, ze zitten in een zakje (sorry weet de naam niet meer), maar ze zijn heel fijn en je hebt er verschillende soorten in, zoals vette huid of onrustige huid.

Je koopt bij de drogist of reformwinkel een zak fijngemalen lijnzaad. Dan heb je nog honing en magere melk nodig. Meng 1 eetlepel lijnzaad met 3á4 eetlepels magere melk en een scheut honing. Verwarm het in een pannetje tot het kookt. Laat het iets afkoelen en smeer het op een gereinigde huid. Na een half uur afwassen. Je huid wordt heel zacht en doorbloedt. Lijnzaad heeft een diepe reinigende eigenschap en honing voedt je huid. Relatief is het erg goedkoop, met een zak lijnzaad kun je meer dan 50 maskers maken. Toegevoegd na 34 seconden: Het is geschikt voor ieder huidtype, van acnéhuid tot extreem droge huid.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100