Waarom bestaan er geen korte lengte maten in alle jeansmaten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zijn er wel. Maar de zuinige Nederlandse winkels verkopen ze niet en ze hopen dat je de broek op eigen kosten korter laat maken.
In Nederland heb je bij van uffelen nog wel kans. Verder hebben ze in Duitsland veel meer keus in lengtematen. Centro in Oberhausen is ideaal. Het grootste overdekte winkelcentrum in Europa met 90% kledingwinkels.

Het beste antwoord

Ze bestaan wel, bijvoorbeeld van Cars, maar worden minder aangeboden, omdat de meest gevraagde lengtematen in de winkel hangen, dat zijn niet de korte maten, omdat Nederlanders over het algemeen lang zijn. In de zuidelijke landen zijn mensen korter en zal je makkelijker een broek met jouw lengtemaat in de winkel kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat blijkbaar te weinig vraag naar is. Je kunt ze laten maken, laten vermaken en heel soms hebben bepaalde merken wel de juiste maat maar je zult meer moeten betalen dan iemand die een broek wil met maten die vaker voorkomen.