Hoe werk je met Airbrush nageltips? (gekleurde nageltips) zie foto

Ik heb van die nagels gekocht met een opdruk erop.
alleen als ik ze heb opgeplakt is het dan de bedoeling dat ik hier acryl overheen zet?

Toegevoegd na 52 seconden:
http://www.nagelgroothandel.nl/product/1422/merken-florence-beauty-and-nails-tips-en-toebehoren-pre-decorated-tips-pre-decorated-tips-13.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (1)

Inderdaad, de acryl zorgt voor versteviging en is toch doorzichtig!! Dus hierover kun je de acryl zetten, zodat je fijne stevige maar vooral mooie nagels hebt.
Echter is het acryl opzetten best moeilijk als je dit nog nooit gedaan hebt, omdat je op de juiste manier de acryl moet verdelen, zodat je geen ongelijkheden krijgt!!
Succes ermee.